26/2

Aj aj mycket illa har varigt så upptagen hela min födelsedag så ajg har inte hunnit med att blogga inte riktigt min sak att glöma det men men även solen har sinna fläckar.
har haft en trevlig dag måste jag erkänna började rätt lungt rörde mig in mot aba senare för att baka lite tårta fixa inför kvällen med middag och sånt hade en hemlig person med mig som hjälpte till...

sedan efter vi hade ätit så rörde vi oss ut och kollade vad som hände på stan va inte så mycket några skulle ut på krogen och vissa bara chilla jag föredrog chilla har ju varigt sjuk en vecka.

så sagt och gjort så ska jag lägga mig och glo en film nu imorgon blir ju en annadag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0