Blogg

ojoj vad alla tjatar på att jag måste uppdatera min blogg...
Men ni ska vet att det inte är så lätt när min dator har gått sönder, måste ju sitta och tigga till mig en dator hemma bland alla andra som är nördar...

Idag hade jag styrteknik B prov, Imorgon har jag antenprov, Engelska-prov och projekt inläminng usch vad mycket:(

Men nu ska jag sätta mig och plugga vidare Engelska så att man kansek kan klara det för engångs skull :D

För er som vill vet så har Berra vådan hund opereras idag och det verkar ha gått bra som allt ser ut just nu, men får mer fakta imorgon om det...

Ledsen för att jag iten har några bilder men kan itne infoga några just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad pluggar du till?

gillar bloggen, PUSS

2009-02-16 @ 21:00:34
Postat av: CamillaAlbers.blogspot.com

KLART ÄLSKLING DEN ÄR JU BÄST HAHA !

2009-02-16 @ 22:33:26
URL: http://camillaalbers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0