jesus


Tada:P
nu är jag hemma efter en lång skoldag har ju som sagt jobbat väldigt hårt idag.
Först åt jag en utsökt skagen macka till frökost sedan såg vi på en film om jesus sista 12 timmar efter det hade jag engelska prov tror det gick okej...
Sen åt jag en riktigt tråkig lunch någon tråkig fisk fyy för det:( Efter lunch så såg vi vidare på filmen sen hade vi projekt arbete där jag och jim blev klara med vårt arbete.



Se här hittade en bild från filmen vi såg. Måste erkänna att filmen var ganska ballt gjord alla skådispelare pratade hibreiska eller vad det heter och sen så fick man se när och hur dom plågade lilla jesus och hur dom spikade upp han på korset. tyvär så kommer jag itne ihåg namnen på filmen så det får ni forska fram själva...
Nu ska jag kolla igenom projekt arbetet en sista gång innan jag skickar in det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0