godnatt små änglar

Nu är det då dags för mig att läga mig i sängen och titta på någon film jag itne har sett på länge. Hmmm undrar vad det kan bli, aja det för jag se när jag väljer...
men innan jag sover tänkte jag berätta lite om vad man bör veta om drottnongholm.
1, Jag bor här samt min familj och david han som är känd som analsexmanen med familj ja och många många fler så som kunga familjen men det viste nog alla.
2, det finns gått om åkrar där man kan springa naken på somaren och leka att man är fri.
3, vi har en buss som går som oftast var 40 min ( i rusningstrafik).
4, ni som tror att Drottningholm är landet ni tror helt fel, elelr okej inte helt fel...
5, Drottnigholm är då bättre än ekerö så man ska itne blanda ihop elelr säga att Ekerö och Drottngholm är samma sak.

Föresten viste ni att noshöningens horn består av samman pressat hår. 
Att joppte har planerat att hamna i fyllecell på fredag kväll haha ofta du planerar det.
Att Alexis har startat ett företag som hyrut partytält nackdel med dom är att dom bara har gjort gratis jobb hela tiden så dom kan iten har gåt plus än.
Att David Widen har börjat blivit lite förälskad i en viss Erica W.
Men det största av allt är att David, Jonas, Alexis och Martin har blivit frigivna av polisen från deras anmälan...

God natt nu ska jag lägga mig och tänka över mina synder

Kommentarer
Postat av: josefineeeee

HAHAHA, ofta du inte skriver att jag bor här på Drottningholm? Jag är typ drottningholms stolthet martin :O Hehe.

2009-01-22 @ 23:44:05
Postat av: Glennroger

Viktigt med frigivning

2009-01-23 @ 00:52:43
Postat av: martin

Förlåt jossan me neftersom du säger att du sägr att du är Drottnigholms stolthet så borde ju alal veta att du bor här:P så det behövdes inte nämnas då :)

2009-01-23 @ 15:49:57
Postat av: marcus

va bra att ni är frijivna när är nästa fest d?:)

2009-01-25 @ 22:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0