Plugg bara

Åhhhh äntligen hemma från skolan, bara att börja slappa... Trode jag ja, tvärt om det första jag gjorde var att plucka ur och in i diskmaskinen för att få lite ordning på sakerna sen så nu måste jag sätta mig och plugga projekt arbete som ska vara klart om två 2 veckor har en del kvar att göra på det så det är bara att börja.
Men innan jag börjar plugga ska jag berätta att jag fick det just bekräftat av David Widén själv att han har gått med i en religon som han är emot inte vill öppna sig mer om men det han beskrev lät lite sisådär tror det har något med homosexuella att gör va något med att man skulle smörja in sig i olija om inte det låter lite bögit så vete fan vad  det kan vara...
Åter till plugget nu ha det nice bitch

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser att du har kommit på en egen religion. så där går det iaf inte till i min religion

2009-01-28 @ 20:59:40
Postat av: sarah

usch, plugga...

2009-02-10 @ 22:01:51
URL: http://allaboutsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0