Torsdag

Hej hopp!
idag har jag jobbat samma lika som igår. vart lite hlavsegt har iten så mycket att göta på jobbet just nu så har typ suttit och pillat navelludd och ätit semlor, fikat och haft rast den största delen av dagen har förigt skönt.
Just nu sitter jag och gör inte så mycket kollar runt lite och väntar på mat (dom har inte ens börjat laga den än) :(
Frågan är om man ska vara lite duktig och plugga innan man äter för det kan behövas, men det är ju så tråkigt:(

Men nu ska jag fixa och trixa lite kommer tillbaka sen hoppas ni kan vänta på mig och inte dör av saknaden efter mig...

Kommentarer
Postat av: Schlager

hahaha, najs med en blogg martin!

2009-01-22 @ 19:46:02
Postat av: joss

asso martin, du är sämst på att skriva och stava! haha

2009-01-22 @ 21:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0