igen lite segt med uppdatering

alltså folk är ju så rara att dom fortfarande läser min blogg trots att den itne har blivigt uppdaterad på sjukt länge men men det är trevligt så får ta tag i det igen då :D
tyvär har jag inget onödigt vetande att berätta så får berätta att imorgon är det fredag hela dagen, sen är det lördag heladagen, sen är det söndag hela dagen  sen är det måndag igen fy fan...
eller kasnek är kul med m¨åndagar för det är ju en ny vecka man kan ju nästan tänka sig att man har blivit en vekca äldre en sist oc hdet är ju trevligt (tills man vill bli yngre igen)
men nu ska jag sova natti natt jobb imorng ju men det vet ju alla ball ball

just fan min syster kom hem idag med två skyltar där det stod GLAD PÅSK på och vill hänga upp dom på dörren och sånt, men kärra någon det är ju typ två veckor kvar då kan vi lika väl ställa in en jul gran och börja lyssan på jul musik redan det går ju inte nä bättre där jossan...

:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

svara då

2009-03-29 @ 11:57:39
URL: http://frikkichicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0