möte

tja igen det var ju ett tag sen...
Kan ju berätta att jag har varigt på det berömda årsmötet för lambarö vattensport klubb idag mycket intresant att lyssna på butget, ekonomi, planer med mera. doc så är det mycket roligare att åka och vara medlem i den klubben så det rekomenderar jag starkt:)

sedan efter mötet som var slut vi 21 så åt jag och david pizza mycket gott vad sjukt länge sen (i söndags).

Just fan höl på glöma ni skulle varigt med när jag och david körde ner i diket idet. inte så lyckat men kul va det, sedan inom loppet av 10 min så körde 2 billar till ner i ett dike vi kan ju kalla det för värsta serie dikes körningen;).

me nnu ska jag sova ska åka och jobba på st:erikssplan imorgon på seb banken

tjao puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0