rivstart

Då var man igång igen. vilken rivstart efter lovet...
Började ju skolan idag och det första vi gjorde va att ha ett prov men det gick itne så bra :P
Men när jag kom hem så började jag och min syster våran träning, för er som inte vet så ska vi åka vasaloppet nästa år(måste ju börja träna i tid) så vi satte av vid ca ´20 tiden idag och sprang ca 5 km tror jag kasnek ltie längre. Måste erkänna att det var rätt skönt efter men fy fan ad tråkig och pest under tiden. Men nu återgår jag till vilan för att kunna träna vidare någon annan dag.
puss å kram

Föresten så har jag våra student biljetter just nu för er som har undrat en längre tid vart dom har varigt men nu fins dom till hans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0