skien dag

siken jävla dag det har varigt.
kom hem kl 4 halv 5 på morgonen sov gick upp vid 7 (fortfarande full sen gårdagens skiva) mycket trevligt vill jag säga temat var fil jag och rick var ronny och ragge tyvär har jag ingen bild på det glömde fotta :( men snygga va vi.
där efter åkte jag till skolan första lektionen var religons prov:( fy fan säger jag bara gick itne alls satt och ritade glada gubbar på alla frågor...
sedan skulle jag ha engelska och hålla något föredrag vilket jag inte kunde efter som min röst är sjukt hes och kunde knapt prata (eller stå). som tur va så var min lärare sen och jag orkade inte väta så jag drog och åt.
efter lunchen skulle vi göra någon labb som inefattade att vi skulle spränga en coca cola flaska var sådär men men bättre än teori :D

Sen när jag skulle åka hem missa jag bussen med några min så fick sitta och vänta i 30 min inte skönt någonstans alls, sen väl hemma kunde jag inte sova för då kommer jag inte kunan sova ikväll som gör att jag inte orkar gå upp och jobba kl 5 imoeng börjar halv 7...

ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0