trötter

Fy vad jag är trött...
är så sjukt trött så ni anar inte, gick upp halv 6 för att jobba imorse slutade vid 4 då jag åkte till natta som just hade kommit hem från thailand (lite avis)  som vanligt somnade jag när jag kom dit, av någon anledning så är ajg jämt sjukt trött alltid när jag ärdär. sedan åkte jag hem för att fira min mamma som fyller år idag. haha men när jag kom hem somnade jag igen och vaknade runt halv 8 då vi skulle äta middag tycker att det blev en sen middag:( vi hade ätit klart vi ca 9 då jag rörde mig mot duschen och duschade mycket härligt. nu lutar det åt en film för att sen sova :D

På tal om alvik så tänker jag på min vän robin som bor där min föredetta simhopps tränare saknar den träningen måste jag nog säga va gamla goda tider (ett år sen typ)


kan väl bjuda på någon bild där ifrån också

Kommentarer
Postat av: Natta

Börja träna igen då :)

2009-03-05 @ 06:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0