onsdag 18/2

ojoj vilken dag det har varigt:p
började kl 7 så gick up halv 6, för att sedan äta lunch vid 10 blev kött och potatisgrateng, sedan jobba vidare hårt hårt för att sluta vid 16 :)
när jag var på väg hem så märkte jag att jag inte kom hem på något sätt så det var ju bara att börja knata i 25 min, måste säga att det var ganska skönt gick ju och lyssna på radio och kände hur livet var bra :)
Men jag måste ju erkänna att jag blir lite iriterad på alla som ska utomlans varför bjuder ni inte med mig för... lämnar mig hemma i Sverige.

men nu ska jag laga mat för det måste man ju också göra så man inte svälter.
'
föresten så fyller jag år om 8 dagar bara så att ni vet ;) den 26/2 04.14

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi! ja är ju hemma hela helgen! :D puss

2009-02-19 @ 14:20:24
URL: http://frikkichicki.webblogg.se/
Postat av: frikki

im sad..:( kom och trösta mig

2009-02-19 @ 17:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0