GRATTIS PAPPA! <3

Idag är det måndag som är första veckodagen som i Norden är uppkallad efter den fornnordiska guden Måne.
Först så var jag i skolan och hade prov om motorer och det gick typ fett bra chill pill. sedan hade jag tååååååkig engelska.... Efter lunchen så åkte vi iväg och spelade "regering för en dag", jag var galet bra och mitt land vann med sammarbete med Bati och Domro. Sedan var kl redan 16:00, gud vad tiden går fort när man har roligt (noooot).
Jag var ju redan i staden så jag fortsatte till T-centralen och köpte en skjorta till min käre far som fyller år idag, han blev stor:). Jag avslutade stadsturen med att ragga på lite fjortisar på plattan och fann natta som jag var med tills jag skulle på kalas hos fadern själv.
Där blev det först lite champange (moët) hehe brat, sedan mat och mycket tårta.
 nu sitter jag och funderar på om jag ska glo en rulle eller något.

Föresten visste ni att det är svårare att söva en rödhårig än en brunett och blondin.

Så här kommer jag se ut när jag blir äldre runt 50+

pusselago på er pözzzz


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilken söt bild på dig älskling <3

2009-01-26 @ 22:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0