Hmmm svårare än jag trodde!

Då är ju frågan vad ska man skriva :S
kan ju säga att jag inte vet hur man svarar på komentarer men det kommer jag nog på med tiden...

Men åter till min kända blogg som är galet populär fler än jag trodde läser den, vilket är bra med tanke på min baktanke.
Nu ska man ju skriva vad man har gjort och sån under dagen men det är ju sjukt tråkigt för folk vet ju att man vaknar äter lite går till skolan eller jobbet sedan röra sig hem för att plugga vidare (vilket jag aldrig gör). så det tycker jag att vi skippar. Låt mig få lite tid så ska jag komma på vad som är mer intressand att läsa om.
tillexempel att Sverige har ca 860 st vindkraftverk... mycket intressant.

vem vet kanske komemr med något mer intressand innan kvällen är slut, kanske som hur många japaner det går in i en golf...eller att joppte har blivit singel...
tack och hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha söt e e martin:)

2009-01-19 @ 19:47:00
URL: http://pzbling.blogg.se/
Postat av: josefine

jag har faktiskt också blivit singel Martin!?! varför får inte jag stå med? :(

2009-01-19 @ 21:21:54
Postat av: analsexapan

OHH JOPPTE FETT SNYGG, nu e han ledig hähäh

2009-01-19 @ 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0