Man får inte vara dum.

Nä det blev ingen hockey ikväll...
så därför tänkte jag berätta bra att veta saker istället som att
... man nyser 160 km/h
... man kan inte nysa och titta samtidigt
... att en blond har ca 150 000 hårstrån, en brun ca 100 000 och en rödhårig ca 90 000
... att en krokodil inte kan räcka ut tungan
... att bögar i genomsnitt gillar Saab bilar med än andra bilar
... den som dricker kaffe har 66% mindre riskt att begå självmord.


 
Lilla sara kom hem till sin pappa och frågade:
vet du varför bladlöss är så små?

pappan:
Näää jag vet inte.

lilla sara:
För att dom har stannat i växten.


Men nu ska jag nog se på onskan och prata lite skit i telefonen. ha det bra
ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, så onödiga grejer men ändå jävla roligt att läsa om! bra där,

2009-01-20 @ 21:33:52
Postat av: Anonym

Åh, det där har jag alltid velat veta, börjar dricka kaffe här och nu!

2009-01-20 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0