segt...

Så nu har jagjust ätit och sett på "Låt den rätte komma in", hyfsat bra funkar att se när man har tråkigt. För er som itne vet de så handlar den om en vampyr som lever vid Blackeberg som går och förälskarsig i en norrmal kille elelr ja en tönt...
resten av kvällen ska jag bara ta det lungt blir väl att titta på någon mer film och bara tjocka mig ska åka och köpa godis snart. mmmmm vad goooooottt.
Ikväll är det ju också let´s dance där jag måste komentera Blondinbella som jag tycker har varigt riktigt dålig, man kunde ju tro att en tjej i 18 års ålder eller vad hon nu är skulle ha lite bättre taktkänsla, vara lite smidigare och ha snygga rörelser men icke det... Som dom säger i Linköping BEDRÖVLIGT.

När man tänker på Linköping så kommer man att tänka på vattenskidor också vilket gör att ma nlängtar änumera till sommaren. nice att bada, basta sola och bli såhär härligt brun som alla vill bli. ja jag vet att det lät lite bögit men det är ju så...

                        
                                                        



Säger då det tycker alla ska åka vattenskidor i sommar...

viste ni att om man simmar i en almän poll i en timme så har man fått i sig en liter urin.
Sen att man sitter på toa ca 6 månader av sitt liv...

mer om det sen puss så länge

Kommentarer
Postat av: david

hahaha :D bedrövligt!



för dom som inte fattar:P kolla den filmen :D

http://se.youtube.com/watch?v=V3AfRcAZzPU

2009-01-23 @ 19:44:52
Postat av: Jonas

Styra upp bilder från mig jag glänser i ringen? Jag är så viktig i ditt liv att jag borde få ett eget litet inlägg!

2009-01-24 @ 02:19:09
Postat av: Joppte

vem tog bilderna*?

2009-01-27 @ 17:01:07
Postat av: Martin

ja du joppte vem tog bilderna. Dom två översta var väl du som tog:P och den undre var någon fottograf från en tävling.

2009-01-27 @ 18:04:30
Postat av: jossi

hahaha asso du är cp martin! varför får inte jag vara med på ngn schteekig vattenskidbild? "Vad fan gör han? BEEEEEDRÖÖÖÖVLIGT!"

hahah jag älskar brages pappa

2009-01-28 @ 23:24:03
Postat av: joss

Hahaha cp du är martin! Varför får inte jag vara med på ngn schteekig vattenskidbild för?

"Vad fan gör han, BEEEEEEEDRÖÖÖVLIGT!"

hahaha jag älskar brages pappa

2009-01-28 @ 23:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0