finns några frågetäcken?

Japp du har man ätit och kommer hem. Har ju jobbat från kl 6,45 till 15.45 lite segt men men.
tyvär har jag inga bilder på "dagens outfit" som jag har hört att man ska lägga upp ledsen för det. Men jag kan ju beskriva vad jag hade på mig istället det är ju typ samam sak liksom bah. ett par svarta strumpor, ett par blåa arbets-byxor en svart tröja.
är det någon mer än jag som har reagerat på hur mycket radio folk på radio och vissa tidningar har pratat om att barack obamasa fel eller om det var han den höga domaren som läst eden innan barack skulle härma/sägaefter/upprepa "härmapa".
Och hur ska man göra med spelet neger och präsedent nu? kommer det heta muslim och präsedent eller busch och präsident? och kommer han kunna genomföra allt han pratar om elelr va det bara prat?
det finns ju några frågetäcken och pressen på han är hög.

Idag vill jag även berätta att Hanna Bergström var fjortisen som en lyckades gissa rätt på.

kommer in lite senare igen ska ni veta med lite annan onödig fakta men som kan vara bra att veta ibland:D

Kommentarer
Postat av: Natta

Varför tog du inget kort på dagen outfit? Jag skulle jättegärna vilja se dig i dina arbetskläder. Tycker det är så hett med killar i sånna byxor :D <3

2009-01-21 @ 21:29:12
Postat av: Anonym

haha, sant med neger och president! hahaha

2009-01-25 @ 12:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0