vänner

Sitter och pratar med Frikki dicki och kom på att vänner är något bra att ha. sånna som man kan prata med allt om. tex: Att hann sa upp kontakten med pål. och att matte gillar att hålla på med fler samtidigt, eller att finskar låter sjukt kul när det blir upprörda (fans 2 på mitt jobb idag) eller att frikki dicki ska flytta till london och plugga.
Sen så har jag hört talasom om att det kommer dyka upp en blogg med några stora bloggare som sak göra en gemensam.
Finns ganska mycket att prata om men mer kan jag inte säga här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhhhhhhh.jora fan!

så blire en intervjuv med dig i min blogg

kör kissie style

2009-02-12 @ 17:27:38
URL: http://frikkichicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0