Annorlunda dag

Hej hopp!
idag har det varigt en dag utöver det vanliga. Först vill jag börja med att förklara varför jag inte har uppdaterat tidigare idag. Det är för att men dator har varit trasig och har inte fått den att funka förens nu (det är ju inte varjedag den går sönder). Sen så har jag städat huset (känner mig duktig). Sedan för att få lite andra tankar i huvudet så gick jag ut och red med min syster, jag tycker att jag var helt okej för att itne har ridigt på länge och inte så många gånger i mitt liv. Men jag måste säga att det var kul men jobbigt och svårare än jag trodde (a). Så nu lutar det väl åt att se klart "Pineapple Express" som hon, jag, Jonas och david började se igår.

viste ni?
Att man är ca 2 cm längre om man mätersig på morgonen än om man mäter sig på kvällen. deta är för att koter och ben i kroppen har tryckts ihop under dagen när man har belastat den. Testa om ni inte tror mig...


Ha det bra ses imorgon :) pözzzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahhaaaa, nice blogg!

Kul o lässa, nu har syster yster koll på dig =) Hoppas allt är bra, hälsa. Kram Caroline

2009-01-26 @ 22:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0